måndag 22 oktober 2012

Så trött, så trött! Örebro 2012.


               Fick några rader från min "lillasyster" i Brasilien. Nu är klockan 22.00 i Sverige,18.00 i Brasilien. Efter övergången till sommartid där i går. Hon  saknade sin nattläsning och anade att det inte skulle bli någon i kväll. Det blir en kort sådan i kväll men ska gnälla lite.
Jag var trött när jag vaknade i morse och fortsatte att vara orkeslös tills Kerstin vid 4-tiden kom och hämtade mig och jag fick åka till Willys och storhandla. Jag har så snälla barn, som ställer upp när de har tid.
Nu har jag mat på altan för där är något kallare än i kylskåpet. Köpte svenska äpplen, något jag inte brukar göra den här tiden på året. Men i år är inget sig likt. Mina Ingrid Marie ruttnar på trädet. Inte blev det så många heller men de jag köpte i dag kom nog från Skåne. Fina var de i alla fall.

Nej i kväll är jag så trött så jag går nu direkt till sängen. Hoppas att jag är piggare i morgon för då ska jag baka kakor
Jag skriver i morgon God Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar