tisdag 30 september 2014

Tisdag30 september 2014. En kortisblogg i kväll.

Här spelar Kristin, nyss fyllda fem år, på min 60årsdag. Pappa Sven vid pianot och bror Martin beundrar lillasyster.
Datorn har blivit knäpp. Eller jag. Numera skickar den två bilder fast jag bara beställt ett ex.
I alla fall, kära bloggläsare, så fann jag detta foto, som skulle visats tillsammans med andra då jag skrev om den stora överraskningsfödelsedagen, men här är det ingen ordning. Det blir som det blir.
Många gånger var jag med Kristin och hennes bror till lektionerna i Betels musikskola.
Minns hur den lilla tösen bar fiolen och människor vi mötte log mot oss.


Beträffande dagen så är det så att en del dagar är bra, andra mindre bra. Det senare gäller för dagen som gått. Jag skulle göra så mycket men vad har jag gjort. Jo, LETAT! Jag använder numera ganska mycket tid åt detta.
Fick sällskap till lunchen av Tobias, som är ledig från skolan i dag också. Mamma Elsemarie reste tidigt i morse med sitt jobb på konferens ett par dagar.

Fikabesök av en god vän, plockat in krukväxter från altan. Det var inte mycket att skryta med men letandet hade i alla fall framgång.
Nu går jag till sängen, den sköna, läser lite innan jag somnar. Det vackra soliga höstvädret håller i sig och vi njuter av att den fina sommaren förlängdes. Tack för i dag, gode Gud! Vänner, Sov Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar