tisdag 1 augusti 2017

Tisdag 1 augusti 2017.

Jag blir inte klok på datorn i kväll heller. Vet ej just nu vad jag gör men hoppas att det kommer att bli en blogg. Av något slag. Paddan går ej heller att använda så nu skriver jag på iPhone. Allt är knäppt! I morgon kommer Petter. Jag anar att det här med flytten och bredband inte funkar tillsammans. Nu tar jag lite kort om den gångna dagen, oviss om det kan läsas eller ej. Jo de kom Ulla, Lennart och Kerstin. Överraskade oss gjorde Tobias som var en välkommen tillgång. Tvättmaskinen fick nu vattenintag och motsatsen. Ulla och Kerstin hade sitt att pyssla med. Tobias gick till förrådet och hämtade den s. k. Henrystolen och lämnade tillbaka dit den s. k. Alvafåtöljen för att jag skulle prova . Ont i benen har jag och mycket värre blev det efter en stunds provsittning i Henrystolen. Nu blir det ytterligare provsittning i morgon i en annan fåtölj. Roligt då blir att Petter kommer att få ordning på dator och padda och se till så jag kan blogga normalt igen! 😂😂 j Ja jag vet. Det blev tunt det här men man tager det man haver. Jag önskar oss alla en God Natt och hoppas att allt knasigt ska vara OK i morgon😴😴👍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar