måndag 14 augusti 2017

Måndag 14 juli 2017. Godnattblogg.


Jo jag har letat i dag också. Dels efter mina block, dels efter en ganska ny och fin kartbok, som fanns i hyllan bredvid pianot i villan. Kanske den är i förrådet. Jag har andra kartböcker men den där jag letar efter var modernare.
Den kommer väl fram med tiden. I dag har Stefan varit här och fikat. Han har alltid mycket att stå i så det var roligt att ha tog en stund av sin sista semestervecka och berättade lite glada nyheter.

Den röda plastpåsen med de många blocken som jag började skriva i, för hand, efter Georgs död hittade jag i dag och ska skriva några rader där, innan jag intar sängen.
Jag skriver både i bloggen och mera privat, i mina block!

 I morgon blir det besök hos tandläkaren för att, om möjligt, få en ny tand i stället för  den förlorade framtanden som försvann samma dag, som Elsemarie firade sina 50 år.

Nu säger jag GodNatt till er mina vänner och hoppas att vi alla får Sova Gott. "Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar