måndag 7 augusti 2017

Måndag 7 augusti 2017. Så fort den dagen gick!

Ja det är klart att om man sover länge, tar Färdtjänst till dottern i hopp om att kunna göra lite nytta, få i uppdrag att städa kylskåpet och ta en fika, få skjuts hem och sova lite i fåtöljen och inget mer så går tiden och man bara känner att dagen försvunnit utan att något blivit uträttat.

Då tar jag itu med att skriva lite blogg innan jag behöver sova igen.
Kommer då på att det inte finns så mycket att skriva om utöver det redan skrivna.

Skulle skriva Forntid men vet ej var jag slutade förra gången så jag får ta en paus och titta på TV.
Efter den pausen letade jag efter den senaste forntidsbloggen. Hittade den inte. Värre var att måndagen den 31 juli är helt tom . Bara rubriken finns.

Får se om det går bättre i morgon! Nu ska jag be för de som vädjats om förbön för och tacka Gud för hans kärlek, tålamod och omsorg om de sina!  Sov Gott, vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar