torsdag 10 augusti 2017

Torsdag 10 augusti 2017. Visst letar jag ännu. Varje dag!



Dagen tog slut och ej mycket synligt har blivit gjort.

I morgon får jag kärt besök av en väninna, som inte tidigare varit hos mej.
Det ser jag fram emot! Inte för jag har klart här efter flytten men vänner är vänner och vi hittar alltid varandra, även om flytten fortfarande sätter sina spår i hemmet. Till jul räknar jag med att jag ska vara klar "och inbodd", som en del tröstar mig med. Det får ta den tid som behövs.

Nu är jag nöjd med att få sova. Lite grubblar jag på vart den tog vägen, bloggen från 31 juli. Förut har Filip sagt att allt skrivet finns borta i Amerika, men det sa han inte i dag, när det gällde min saknade blogg. Den handlade om lite Forntid. Den är borta men förmodligen sådant jag kan hitta igen i min dagbok om jag kommer igång.

Kära vänner! Ber om överseende med att det kanske är lite dålig ordning på det skrivna men jag är väldigt sömnig och sneglar mot sängen.  Säger GodNatt och Sov Gott. Gud är god!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar