onsdag 12 april 2017

Onsdag 12 april 2017. Kort Godnattsaga.

Kom från stan, skulle ta en fika då Rita ringde och sa att hon tänkte komma hit. Fikade tillsammans med henne och pratade lite innan hon gick till Marklyckan för att köpa sig en tallrik sallad.

Jag satte mig i fåtöljen och sov ett par timmar. Vaknade och kände mig dålig.
Nu undrar jag om jag ändå fått "APRILSJUKAN".
Linn var liten, ringde och sa att hon inte mådde bra. Jo hon hade APRILSJUKAN, trodde hon i alla fall att den hette.

Nu blir det en Alvedon , bön till Gud och sedan fortsätter jag, som tidigare i dag. Att sova.
Besöket i stan får konsekvenser för framtiden och jag ska berätta om det vid senare tillfälle. Dotter har påtalat att jag skriver så där ibland och sedan glömmer jag bort att berätta vad jag lovat.  Skärpning!

Nu ringde Annelie. Något jag behöver? Nej! Ska dra till sängen! Vi hörs!!!
Sov Gott mina vänner! Jag borde vara bra i morgon eller om ett par dagar! APRILSJUKAN brukar vara lättbotad! Visst är det så, Linn ? Sov Gott  alla underbara vänner! Gud är god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar