måndag 20 mars 2017

Måndag 20 mars 2017. Joodå, visst blev det en spännande dag. Värsta historien får på grund av att jag är så trött vänta till i morgon Nu lite om dagen!.

I gårdagens blogg skrev jag att det ska bli spännande att se hur morgondagen skulle bli.
Ja nog blev det en spännande dag alltid. Något jag inte alls kunde föreställa mig i går kväll.
I morse ringde Elsemarie och berättade hårresande saker för sin mamma. Jag var den förste som ( via telefonsamtal fick ta del av den spännande historien innan den spreds vidare)

Ärligt talat så hade jag planerat att med emfas få återge denna historia i kvällens blogg men måste tyvärr  vänta med det till morgondagen då jag efter ett eget äventyr har fått så ont i ryggen och tröttheten är så överväldigande att jag bara MÅSTE dra till sängen.

Dagen har alltså, liksom gårdagen, ej varit någon vanlig dag.
Nu har jag inget mer att säga på grund av det nyss sagda.Så är det.

Godnatt vänner! Nu blev också kvällen lite annorlunda men jag lovar att berätta i morgon för den historien om Elsemaries tjuvjakt tidig morgon är faktiskt värd att få ta del av. Vi återkommer, alltså!

Jag ska då också berätta om våra syrianska vänner och hur Gud svarat på bön så de fått lägenhet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar