onsdag 16 september 2015

Onsdag 16 september 2015. Litet kafferep med äppelpaj.Lite 90-tal.

Joodå jag sov en stund på förmiddagen. Jag går för sent till sängs om kvällarna. Jag VET! Det har alltid varit så.
Jag hade bjudit hit en vän, nyinflyttad och med en söt liten hund av samma ras som Isak. Hundarna blir glada när de träffas men intresset för varandra varar bara en kort stund. Bella är så söt, liten och nätt men vad hjälper det? Isak bryr sig föga.
Jag tyckte att Isak tittade lite besviket på mig då jag klappade Bella och talade om för henne hur söt hon är.

Bellas matte och jag fikade med god äppelpaj.
Nu tittar jag på Uppdrag Granskning och vill fortsätta att göra det. Det handlar om folkslaget Romer, ett något annorlunda Uppdrag Granskning.
Därför blir det i kväll en kortisblogg. Jag kommer tidigt i säng i kväll.
Säger Sov Gott till er alla. "Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är!" Amen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar