lördag 31 augusti 2013

Lördag 31 augusti 2013. Ingen forntid.

Ibland skrattar jag när jag ser hur annorlunda det blir mot vad jag tänkt. Så blev denna dag, som slutade med att jag fick besök av Isak eftersom familjen skulle gå på surströmmingsfest. Han svansar nu runt här och proffsar på att jag ska lägga mig så han får lugn och ro eftersom det är hans sovtid. Den sedvanliga lilla kvällspromenaden är avklarad. Har även frostat av frysen i köket i kväll. Men, som sagt, Hunden vill sova och hunden har rätt så jag får skriva mer i morgon. Roligt var det att tillsammans med Kerstin komma till klädaffären där jag hittade ett par plagg, som jag ska få nytta av framöver.

Nu önskar jag er en god natt och skickar med ytterligare ett foto från "inridningen" till klippstaden Petra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar