torsdag 29 december 2016

Torsdag 29 december 2016. Är jag frisk eller på väg att bli sjuk? Det är frågan.

Lite sjåpig? Tja, kanske! Om sanningen ska fram så är det så att vid några tillfällen i juletid så har jag fått feber och legat sjuk några dagar. Som jag tidigare berättat så äter jag blåbärsmjölk till frukost och pratar med Gud varje morgon innan jag kommer igång så när jag inte känt av något denna jul har jag varit tillfreds med denna förklaring.
I dag har jag tyckt mig känna extra trötthet och då är misstanken där.

Det där att ta för långt uppehåll med träningen, ajajaj, inte bra!!! Hoppas nu att jag ska komma iväg i morgon och vara helt frisk på lördag för då fyller Alfred fem år. Det är en mysig liten kille, kommande stor fotbollsspelare och jag vill verkligen gratta honom på födelsedagen.Han vill ha Legobilar så jag ska ta en tur till stan i morgon för att inhandla sådana.

Annelie kom och hyfsade till det i vardagsrummet och vi fick en pratstund vid fikat med nygräddade Finska Pinnar. Hade faktiskt slut på dessa godbitar men nu!! Kom, bara kom! Nästan alla finns kvar!

Jag är tacksam för dagen och att jag nu får gå till nattens vila. SOV GOTT, mina vänner!Gud är god!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar