torsdag 11 augusti 2016

Torsdag 11 augusti 2016. Vilken dag!


En del dagar är så fulla av innehåll att man inte orkar ta itu med att berätta om dem. Så känner jag det i kväll.
Att ha två lunchgäster, båda barnbarn, farmor till den ena, mormor till den andra, händer inte varje dag men i dag hände det. Efter måltiden stannade den ena för att hjälpa till med vissa datorproblem. Den andra tog itu med städning och visade prov på stor energi.
Datorkillen gick hem med orden :" Hör bara av dej om det är något mer du behöver hjälp med!"
Hon som städade var outtröttlig och det blev både dammat och golven dammsugade och moppade!
Kan man annat än vara glad?

Efter det tog jag en promenad till mina systrar och fikade tillsammans med dem.
Väl hemma igen  hände mera roligt.
Om detta vill jag berätta i morgon för att klockan har visat sovtid en bra stund redan och jag är väldigt sömnig. Ser fram emot en ny dag  med nya upplevelser.

Sov Gott kära vänner! Jag lägger mig till vila mycket glad och tacksam för denna dag med ett så fantastiskt slut. GUD är god.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar