torsdag 2 februari 2012

Kalla vintrar

Hade börjat skriva om kalla vintrar på 40-talet. Men så hände något och det
försvann,det jag skrivit. Ringde till Linn ,som tydligen inte var hemma och kunde ta mig ur detta dilemma. Så denna kväll blev alltså lite misslyckad. Påminnelse om att jag fortfarande har problem med att hantera datorn. Men eftersom jag vant mig vid att skriva lite innan jag går till vila så gör jag detta försök att ändå få säga
godnatt till alla mina vänner som läser bloggen och ber er att ha överseende.

Jag lovar att skriva om kalla vintrar en annan dag. Kanske finns det jag skrivit gömt i datorns inre värld.I så fall så kommer det till rätta.

Det är 13 grader kallt i kväll. Bara så ni vet! Jag gillar inte kylan!
Sov gott. Vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar