lördag 16 november 2013

Lördag 16 november 2013 med mycket kyrka. Lite 1980.

Så var det lördag igen! Tiden rusar iväg. Nio plusgrader gjorde att jag vågade mig på en promenad till dottern för lite frukost och förmiddagskaffe.
Eftermiddagen och kvällen tillsammans med min syster i Filadelfia, som hade besök av Anita Barker.
Jag har tidigare läst en av hennes böcker med titeln "Det finns hälsa och helande" och nu köpte jag bl. a. boken "Det finns frihet". Den är översatt till flera språk. Bl.a. engelska, ryska, arabiska, kinesiska och hindi. Hon ber för sjuka och även i dag fanns sådana som blev helade efter förbön. Jesus lever och verkar ännu i dag ibland oss. Även i Sverige och mer av detta kommer vi att få se framöver.




Nu tackar jag Gud för idag och går nöjd och glad till nattens vila. Gud är en stor och god Gud!
I morgon börjar dagen med söndagsmorgonkaffe och god bulle. Det ser jag fram emot! Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar