onsdag 17 juli 2013

Liten kortis onsdag 17 juli 2013.

Dagen började med sol och har så fortsatt hela dagen med 25 grader. Perfekt värme. I kväll är det 20, en underbar sommarkväll. Jag började dagen med att baka en plåt fina bullar till kafferepet på eftermiddagen. Fick hjälp av Kristin med att få fram tillräckligt med bord och stolar under päronträdet.
Filip köpte jordgubbar och grädde och så var allt klart. Jag fixade mat åt mina två barnbarn innan gästerna anlände.
Fick spontanbesök av systersonen, som fick en bit tårta.
Ja det var allt för i kväll eftersom jag blev trött lite för tidigt. Nu har jag endast min gamla telefon med det nya numret som ännu ej hunnit sprida sig. Min iPhon med det vanliga numret  är utlånad några dagar
så ring inte på den!
Nu säger jag GodNatt och somnar snart med glädje över att morgondagen också ska bli en solig dag. Jag njuter redan på kvällen av vetskapen om detta. Imorgon blir det en liten reseskildring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar