lördag 15 december 2012

Julkosert i Lundhagskyrkan 2012.Lite mer år 1964.




                                                   
                                        
           Pingstafton 1962. Direkt efter skolavslutningen.            Familjen sjunger tillsammans ibland och övar
           Examenskläderna på och om en stund åker vi               emellanåt.
           till  mormor där Ulla stannar tillsammans med
           kusin Lena.
          

         I kväll har jag varit på en fin julkonsert i Lundhagskyrkan där Sven och hans fru Maria är medlemmar.
         Eftersom de båda är utbildade musiker så leder de kören. Sven spelar och Maria dirigerar kören med
         entusiasm som smittar av sig så hon får alla med sig. Det var en skön upplevelse.Ungdomskören och
         dansare fanns också med.

       Natten till i dag snöade det och höll på hela förmiddagen. Fick hjälp med skottning i morse men nu är
       det nästan lika illa. Det blir att ta itu med i morgon. Tursamt nog har jag dotter och måg på nära håll
       och två vänner som också ger en hjälpande hand när det behövs så jag klagar ej.
       Men nu är det så att jag är för trött för att skriva mer i kväll.Fotona ovan skulle  ha varit inne tidigare
      men det är ju först nu jag lyckats efter alla försök. Så därför! Godnatt alla bloggläsare. Sov Gott!         
        

         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar