lördag 24 mars 2018

Lördag 24 mars 2018. Ibland ändras tom. våra enkla planeringar för vardagen.

Jo jag skulle ta upp tråden från gårdagens blogg var tänkt men som  mina bloggläsare vet så har jag några ord som för mig är viktiga. " MÄNNISKAN FÖRST" Det betyder för mej att jag ibland får ändra på något jag planerat och i kväll blev det så att en människa behövde min tid och mitt intresse så då fick det bli så.

Klockan har blivit mycket och jag går till nattens vila. I natt kommer det roliga för min del att hända att i morgon går mina klockor som andras d:o.
Jag har sommartid året runt. Nu får jag inte längre tro att jag har en timme till godo när jag tittar på köksuret eller armbandsklockan. Man vänjer sig. Jag har levt så här i mänga år.

Nu önskar jag er alla en GOD NATT! I morgon tar jag upp gårdagens träd i bloggen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar