tisdag 24 september 2019

Tisdag 24 september 2019. Klockan är straxmidnatt och jag vill bara säga Godnatt !

Så gick dagen! Jag fick besök av Inga (Buss-Inga ni vet)!

Jag hade från min Närbutik skaffat mat , skinkstek med sås, potatis och grönsaker som vi åt tillsammans och så hadevi mycket att samtala om.!

Vi har samma barnsliga tro på Gud och det blir mest om Gud och Hans fantastiska ledning i olika situationer, som vi pratar om! Förutom om våra familjer!

Underbart väder i dag! Satt ute på rullatorn en stund och lapade lite sol!
Har två killar överst av mina böneönskningar och jag tror att det är fler än jag som ber för dessa killar!. Jag har tidigare vädjat om bön för dessa! Att Gud själv  griper in i deras olika livssituationer! Att de får ett möte med Jesus som säger:" Kom, följ mig!"
Som Han sa när Han fortfarande var kvar på jorden och samlade lärjungar!

Men, som sagt! Midnatt råder redan och jag önskar er alla GOD NATT! SOV GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar