söndag 15 september 2019

Söndag 15 september 2019. En del "dåliga" dagar är också bra!

I går såg jag på demonstrationen i Stockholm utanför TVhuset!
I dag gick min granne förbi mitt fönster på loftgången. Vinkade och skickade ett sms : "  Hej Ruth, vi bad för dej i pingstkyrkan i dag."

Vi tillhör samma familj. De på Jesus troende! Vi tänker på varandra och vill varandra väl!
Så klart jag blev  tacksam. Jag orkade inte iväg till någon kyrka i dag heller och missade TVgudstjänsten ! Så roligt att jag fick en lägenhet med sådana grannar! Vi älskar Jesus alla tre!

Mina barn har ringt! De är så omtänksamma! Sorry men jag orkar inte skriva mer i kväll!
Har sovit mesta delen av dagen.
Åt havregröt i morse. God "gryta" som  Kerstin ställt i kylskåpet blev god lunch i dag!! Till kvällen Risgrynsgröt. De där rullarna man köper i affären är så bra att ha hemma och gröten är så god. Och inte behöver jag ha besvär med att skålla en mandel och lägga i gröten som när jag var i tonåren!

Sov Gott alla mina vänner! Om vad jag ätit skriver jag för att mina goa barn ska veta att deras mamma visst äter ! Tack alla ni som ber för mej! Fortsätt gärna med det! Jag är verkligen beroende av GUD!  Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar