onsdag 25 september 2019

Onsdag 25 september 2019. Vilken dag! Besök av pensionerade sonen! !

No är det stort att få leva så länge att ens barn blir pensionärer!

I dag kom Sven på besök. Med sig hade han Indisk kycklinggryta från Närbutiken.
Han hade gott om tid i dag så vi hann med både mat och fika!

Just i kväll har jag väldiga problem med synen så jag hoppas att ni har överseende med att jag tyvärr  inte klarar av att skria mer. i kväll! Sov Gott, mina vänner! Bed gärna för att min syn inte ska fytterligare försämras utan gärna förbättras!

I övrigt sä börjar resfebern nu göra sällskap med den  där virusen   som härjat ett par veckor med olika symptom för varje dag!

Trots resfeber brukar jag komma fram till bestämmelseorten och efter någon dag har den  lämnat mig!  Nu säger jag GodNatt till er alla och kryper ner i sängen!

Killarna ber vi för och i dag har jag också fått veta om en tjej att be för! ! Vi ber om att hon ska få möta Jesus och få frid och glädje in i sin själ!

Tänk att få vara med och be för tre unga människor, som Herren vill ha en relation med!
Så fortsätter vi i Jesu namn! Gud är så god! Flera gånger i dag har jag sett hans hand i verksamhet!
Klart att jag prisar Hans namn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar