söndag 15 juni 2014

Söndag 15 juni 2014. Femtioårsfest hela dagen.

Känner att jag inte orkar med att skriva "på riktigt" i kväll heller.
Hämtades till Lasses 50årsfest på förmiddagen. Alla tre barnen på plats och hjälpte mamma Elsemarie att få allt klart till klockan två då "öppet hus" startade. Så många vänner, arbetskamrater och det bästa av allt att Lasses  mamma, trots att hon för några dagar sedan blivit änka, kunde komma. Lasses enda bror med fru och son hade skjutsat  henne.

Jag var inte till någon större hjälp, yr och konstig som jag var. Hänsyn togs till detta och jag sov en del, till och från. Jag har varit lite dålig senaste dagarna så det är väl lite sviter efter det. När de sista gästerna gått skulle det grillas på altan. Så roligt för familjen att få avsluta dagen tillsammans på pappas stora dag. Jag valde att bli hemskjutsad och tänker avsluta dagen med att säga att jag är tacksam för att dagen både började och tog slut. I morgon får jag besök av Linn innan hon åker tillbaka till Växjö. Nu ska jag sova gott! "Jesus är vägen, sanningen och livet".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar