måndag 3 februari 2014

Måndag 3 februari 2014. En kort blogg i kväll.

Det är måndag. Två plusgrader. Det ändrar vår vinterbild något.
På grund av att jag låg klarvaken länge i natt så måste jag somna tidigt i kväll och därför blir det bara en kortisblogg.
Matgästerna kom som vanligt. Jag fick hjälp med långpromenad med Isak och skjuts till Träningen.
Hämtades av en väninna till hennes hem i Vivalla, där vi fikade och pratade.
Roligt var att på hemvägen få följa med Elsemarie till IcaMaxi. Inte ofta jag kommer till affärer som inte ligger i närheten av min bostad.  Nu hade jag också tillgång till bil och passade på att handla tunga eller skrymmande saker.
Något att vara glad för är att Kerstins långa förkylning nu blivit bättre så hon har börjat jobba igen. Hon har besvärats av en förskräcklig hosta,som nu äntligen mattats av betydligt.
Små eller stora barn, en mamma vill att de alltid ska vara friska, glada och ha det bra!

Så var det slut på dagen och den lilla "godnattsagan". Sov gott! Gud är god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar