fredag 1 februari 2013

Så blev dagen i dag 2013.



         What a day! Igen! Minus 6 grader och strålande sol. Våren är på väg!
Jag hämtades till en bjudning klockan två. Gamla och nya bekantskaper. Åt semla nummer två för i år.Så gott! Blev pr mobil inbjuden till festkväll hos dottern och kom nyss hem. Två kalas samma dag  hade jag inte räknat med, men det är så roligt att vara med och i dag har jag känt mig frisk igen. Hoppas att det fortsätter i morgon så jag kan ta en tur till stan.

Det är nu barmark på trottoarerna så jag törs gå ut. Men ni ska veta vad jag saknar träningen. Ingen träning sedan före jul. Oj så stel man blir. På måndag ska jag dit om det inte är halt ute.

Jaha, detta blir allt för i kväll. Lyckades inte få med två foton, som tänkt var, men det är bara att hoppas på att något barnbarn ska få en stund över för att ge mig ytterligare instruktioner om den nya lätthanterliga skrivaren.

Nu önskar jag er en God Natt och att Guds välbehag ska vila över oss alla. Amen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar