måndag 4 februari 2013

Träning 2013. Hurra!


         Hade skrivit en lång nostalgiberättelse om jular som ligger bakom.Plötsligt var allt borta och så mycket ork har jag inte att jag kan skriva det en gång till. Det här är andra gången under mitt bloggskrivande som detta har hänt. Eftersom rubriken finns kvar så kan jag berätta att jag faktiskt kom iväg till träning i dag. Hoppas att det inte blir halka igen utan jag kan fortsätta med träningen för jag måste ha denna hjälp för att hålla konditionen någotsånär igång.
Men som sagt någon repris blir det inte utan nu får detta vara allt för i dag.
Ha det gott alla bloggläsare. Till er som läser min blogg som godnattsaga rekommenderar jag Bamsetidningar eller Nalle Puh som ersättning. Jag återkommer när jag hämtat mig efter besvikelsen över den förlorade bloggen.Förhoppningsvis i morgon. "Gråt inte över spilld mjölk", sa min mamma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar