måndag 26 februari 2018

Måndag 26 februari 2018. Semester är så görgött å ha!

Ju det är sant!
I kväll ska jag dra ihop tre dagar och jag hoppas att jag ska kunna koncentrera mig så ni som läser i kväll inte somnar i förtid!

Efter fredag kommer lördag och det blev inte vilken lördag som helst.
Jag skulle i lördags åka tåg till Göteborg för en veckas semester i Onsala, förstad till Göteborg.
Darrig som jag numera är så behövde jag hjälp. Allt tar så lång tid numera så det gäller att börja i tid . Jo jag hade kvällen innan skrivit "Kom ihåg lista" och plockade fram efter den.

Grannen som blivit ombedd att vattna blommor och ta hand om posten under min semester kom in för att "kolla läget". Jag hade just blivit medveten om att en ryggsäck skulle ha varit bra att ha till det där sista, ni vet!
Det är så konstigt det här med bloggen. Nu försvann mer än hälften av den igen. Jag bör inte klok på detta!
Nu säger jag GodNatt igen . Det hade jag gjort när jag avslutade och publicerade hela bloggen. alldeles nyss. Jag orkar inte skriva allt en gång till utan får ta det i morgon.GodNatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar