måndag 13 juni 2016

Torsdag 9 juni 2016. Sebastian och Frank återkommer. Innan dess besök iLund.

Efter frukost bar det iväg till Lund där Linn gjort sin praktik och nu skulle återlämna nycklarna.
Jag väntade i bilen och inom kort kom hon med en vacker bukett blommor. Blå, vita och röda, påminnande om min brudbukett. En avskedsgåva till Linn.

Solen sken och vi tog en rundtur i det fantastiskt vackra Limhamn.
Avslutade denna på ett cafe´där vi avnjöt kaffe och Wienerbröd.
Efter lunchen kom Sebastian tillsammans med sina föräldrar som kört honom och Frank från Vänersborg. De bjöd på bakelser till Fikat innan de åkte hem igen.

Sebastian inhandlade kött och diverse godsaker att grilla. Riktig festmåltid!
Kvällen avslutades med en härlig promenad till Solnedgången över Havet och så den ganska nya, fina bro, som förbinder Danmark med Sverige. Väl värd att beskåda. Att komma till havet väcker alltid hos mej speciella känslor, uppväxt som jag är vid Östersjön. Jag kan stå länge bara för att beskåda vattenytan, dess krusningar eller vågor!

Ja så gick torsdagen. Lugn och ro och jag somnade gott i gästrummet. Nu ska jag sova i lugn och ro i min egen säng för trött är jag. Trött och oerhört tacksam för underbara dagar tillsammans med Linn och Sebastian, som gjort allt för att jag skulle ha det bra. SÅ mysiga dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar