måndag 15 juni 2015

Måndag 15 juni 2015. Kortisblogg medan jag väntar på TVs Rapport.

Just hemkommen från Pizzakväll tillsammans med barnbarnen, vars föräldrar är på "tjänsteresa" på Västkusten. Fadern i familjen firar i dag sin 51-årsdag. Grattis Lasse!
I morgon firar han och Elsemarie Silverbröllop. Grattis till Brudparet!

Fick tidigare i dag hjälp av Linn med plantering av petunior i "blomkärran".
Besök av Kerstin, som hade en del godsaker med sig. Hon gjorde mig en stor tjänst då hon tog med en hel del tidningar mm till återvinningen sedan vi alla tre fikat på altan.

Linns lilla hund Frank och "vår" Isak, tillsammans med Linn och Tobias följde mig hem i kväll.
Nu börjar strax Rapport och jag lovade barnbarnen att gå och lägga mig utan att skriva blogg så nu är tiden utnyttjad. Sov Gott! "Jesus är vägen sanningen och livet, Amen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar