onsdag 17 juli 2019

Tisdag 16 juli 2019. "Var dag är en sällsam gåva. En skimrande möjlighet!"

I dag när jag skriver r det onsdag men jag lovade att skriva om gårdagen i dag.
Om gårdagen minns jag med glädje besök av Inga. Buss-Inga ni vet. Som hamnade bredvid varandra på bussen, upptäckte att vi hade samma barnsliga tro på Jesus när vi började samtala.
Sedan dess är vi goda vänner och träffas när Inga har tid och är i stan.

Som ni vet så bor jag , med för och nackdelar, mitt i centrum av staden.
Hämtade mat, casselergratin med stor burk färska grönsaker. Vad jag älskar de där grönsakerna!

Vi åt, vi pratade om våra familjer och bad för dem! Vi fikade och ser nu fram emot att jag ska komma åter från min semesterresa som påbörjas i veckan!

Det blev en nödvändigtvis kort blogg! Jag har börjat göra, som min lillasyster säger: "Att lyssna till kroppen."
Om den intressanta dagen i dag får jag skriva i morgon!!!Sov Gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar