söndag 14 juli 2019

Så blev det söndag som det skulle! Ingen kyrka, ingen promenad  fast jag hade tänkt ta en runda!
Nu är det kväll och jag hade bestämt att skriva lite om , och visa bilder från Island. Ulla har insett mitt dilemma angående foton och skickade i dag några foton med rubrik " lite  stöd för minnet!"

Det där med foto är inte min grej, tyvärr, Nu skriver jag (inte om Island ) något liknande en blogg   som  jag fått lära mig och när den är klar ska jag skicka foton och sedan trycka på "spara"

Jaha då är det alltså läge för att skicka foton och trycka på "spara"! Enligt vad jag fått undervisning om. Jo det är visst från Island. Det här är mitt examensprov! Han som lärde mig heter Tobias. Om det här går bra ska jag göra ytterligare ett försök. Dock icke i dag! Nu är det sängen som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar