söndag 23 december 2018

Söndag 23 december 2018. GOD JUL!

Nyss var dagens något förkortade blogg klar då jag av misstag raderade den så nu blir det bara en ytterst kortfattad julhälsning. Jag ska äta lunch med morgondagens födelsedagsbarnbarn Mattias och hans familj. Lämnar därefter staden för Hjortkvarn där det blir julaftonsmorgonkaffe tillsammans med Ulla, Lennart samt vännerna Annelie och Roland.
En lugn julafton med rådjur, hjortar, harar och ekorrar omkring huset! Hoppas jag!
På annandagen fyller ännu ett barnbarn år och jag ska försöka ta mig in till stan och fira honom. Annars får det bli efterkalas!
Sedan blir det att leva som vanligt igen med bloggar, FB och allt annat!
Tiden går och nu vill jag avsluta som jag gjorde i den blogg som försvann. Önska er alla mina bloggläsare en GOD JUL med GUDs välsignelse, kärlek, frid och glädje!
Var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar