onsdag 7 maj 2014

Onsdag 7 maj 2014. En kortisblogg i kväll.

Dagen lugn och skön. En matgäst som var hygglig och gick ut med Isak i regnvädret, vilket jag var tacksam för. Haft SMSkontakt med en systerdotter, som hade en del bra saker att berätta. Bönesvar.
Nu är det kväll och jag skulle plocka fram gamla bloggar för att skriva ut dem. Som jag sagt tidigare så är jag inte bra på detta med datorer, så jag fick vissa problem Ett telefonsamtal med Växjö och Filip löste detta. Sedan ringde jag två gånger bara för att tacka för hjälpen.
Det gäller att veta vilken knapp man ska använda sig av och jag är så tacksam för hjälp jag får av barnbarnen.
Såg förresten att jag började blogga vid nyår 2012. Linn tog mycket tid med mig kan min dagbok berätta.
Nu tycker jag det är roligt att skriva ner lite om livet som är och som varit.

Tyvärr blev jag så trött av att skriva ut gamla bloggar så jag måste sluta nu och gå till sängen för att samla krafter till en ny nådedag. Sov Gott! " Ha din glädje i Herren " står det i psalm 37. Han ger oss glädje och han ger oss frid. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar