tisdag 31 juli 2018

Tisdag 31 juli 2018. Första semesterdagen blev perfekt.

Att börja något nytt och ovant passar inte mej. Jag håller mig helst i gamla hjulspår.Men nu är det så att jag fått en ny padda, att jag inte har något annat att skriva på där jag nu befinner mig.  Jag kan naturligtvis låta bli att blogga men då står ju problemet kvar till i morgon och då har jag glömt vad jag gjort i dag.  Egentligen ingenting mera än att jag blivit så uppassad med fika och god mat. Strålande väder, lagom för att sitta på den härliga innergården tillsammans med övriga familjen. De tillbringade stor del av dagen vid stranden. Jag följer med dit i morgon.  I dag kom besök från Örebro. Roligt att vänner kommer ihåg en även om man flyttat. Det  blev en vilsam dag som avslutades med sång och flygelmusik av Else-Marie och Linn.  Ovan som jag är med den nya paddan så gör jag nog bäst i att avsluta innan jag gör någon dundertabbe. Ska träna mer i morgon med hjälp av de som kan mer än jag. Nöjd med min första semesterdag säger jag GodNatt till er alla mina vänner. SOV GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar