torsdag 26 april 2018

Tisdag, Onsdag, Torsdag 24, 25, 26 april 2018.

Egentligen var jag på väg till sängen men kom på att jag ju åker bort
i morgon och är borta ett par dagar så jag ska väl ändå säga GodNatt
till mina vänner på bloggen.
Tisdagen tvingade jag mej att ta en promenad runt kvarteret.
I övrigt var jag upptagen med att trösta en ung människa med
att ge lite råd på grund av min mångåriga erfarenhet av livet och
dess avigsidor.

Onsdagen kom SMS:" Hej farmor, kan jag äta lunch hos dej i dag?"
Sådana SMS är alltid trevligt att få. Mat har jag gott om och besök
av barnbarn kan man ej få för mycket av.

Torsdag i dag. Både promenad och Motion i källaren. Sedan bakade
jag drömmar till barnbarnsbarns födelsedagskalas på lördag.

I morgon till Mörkö för att ta ett sista farväl av min älskade storebror.
Nu dags för sängen. Gud har hjälpt mig så påtagligt med så många
saker i dag så jag kan bara tacka och vara glad över att ha den kontakten
och att han alltid står fast vid sitt ord.

I övrigt har jag pratat med min systerson Anders,  min vän
Lotta samt alla mina fyra barn som troget  hör av sig till sin gamla mamma.
Jag känner mig så privilegierad! Och tacksam.
Sov Gott kära vänner! Allt har vi i Jesus!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar