torsdag 1 mars 2012

Ingen resfeber.

Det blev en bra dag i dag också. Städhjälpen kom på fm som han skulle. Ett barnbarn kom med present, som jag förhoppningsvis kommer att få mycket glädje av
under tiden i NewYork.
Inte minsta antydan till resfeber. Funderade lite över det. Kom på att det inte är så konstigt när man bara kan lämna hemmet i vetskap om att grannarna tar in posten och håller koll på läget och att man inte behöver ha bekymmer för någon mera än sig själv. Och att jag alltid vet att Gud är med i varje detalj av mitt liv.

Bättre kan man inte ha det. Allt sköts av mina barn och jag bara hänger med. Perfekt.

Nu önskar jag er alla bloggläsare några sköna avkopplande dagar. Jag fortsätter mitt skrivande när jag kommer åter och hoppas att vi då möts igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar