onsdag 19 februari 2020

Onsdag 19 februari 2002

Klockan är 23.30  och det är absolut inte något bra initiativ att brja skriva nu nr ndå alla sover och ite läser frrän i morgon. Jo jag skriver fel men jag bryr mig inte just nu. Vill bara sga att jag varit inne hea dagen. Att vädret r dystert och att jag fortfarande  är förkyld med snuva och nysnigar!.

Tyck inte "synn om" fr det är bara sådant som drabbar människan.
Inga (buss Inga, ni vet) kom med semlor och vi hade trevig fkastund.

Sedan sov jag i fåtöljen.
På morgonen kom en tjej från "Betjäna Staden"  en stund.  Det besöket är för mig oerhört värdefullt  därför att det får mig att "komma igång".
Jag är i behov av det i allra högsta grad.

Jag är gammal vorden och inser att jag mer och mer blir i behov av hjälp "Utifrån".
Svårt att fatta fr mig so allt sedan  vården av mina små tvillingsystrar haft siktet inställt på att "ställa up" för andra.
Värre är att andra tror att jag inte kan förändras utan att det jag orkade med att göra för ett antal år sedan är jag fortfarande kapabel att uträtta

Nu förskönar jag inte denna text utan skickar den "osminkad"
Kan hyfsa till den i morgon!
Sov Gott mina vänner! Gud är god och hör när vi ber till Honom i namnet Jesus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar