lördag 22 februari 2020

Lördag 22 februari 2020.I dag har jag varit så yr och har sovit mycket!

I dag skulle jag ha varit på begravning. De flyttar, en efter en av mina vänner. Om dagens begravning ska jag ta reda på mera under morgondagen!

Jag har varit så yr i dag. Gått här med min käpp som stöd och sovit i fåtöljen!
Mina planer på att gå ut spolierades helt av vädret. Hela vintern lika kall och grå.
Kanske kommer våren ändå!  Minns att en av våra vänner som varit utsatt för svårigheter skrev s till oss fr många år sedan

Jag har varit yr hela dagen och nu hostar jag och nyser. Kan en förkylning hålla i sig i veckor?

Nu har jag talat om det jag inte gillar.
John som kom i morse för att fullgöra sitt jobb genom att se till så jag mötte den nya dagen på rä
tt sätt.
Senare tittade Tobias in för att som änglarna "se hur vi ha det"! Som vi sjunger i sången:" Glöm inte bort att änglarna finns! Att de är här för att se hur du har det!"

Som sagt så har jag varit yr och undrar varför ! Men i morgon är en ny dag, om vi får leva och ha hälsan!  Då kommer  en kille och ser till så dagen börjar med gröt och kaffe ! Om jag inte begriper det själv!    Nu kom SMS från mina barn! "Sov gott lilla mamma!"
Jag har så kärleksfulla och snälla barn att tacka Gud för! Jag älskar både dem och deras familjer!
Gud är vår far och Han är så god!SOV GOTT , mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar