onsdag 13 december 2017

Onsdag 13 december 2017. Lucia.

Datorn vill inte gå MIN väg i dag. Kontakter som tagits i familjen gav inget gensvar. Därför talar jag helt kort några ord Om denna dag.  Lucia framför TV i morse. Då jag låg vaken frånkl 3 i
natt och 2-3 timmar framåt så sov jag enstund efter Lucia. Grattade en granne som fyllde 85 i går. Gick till Gillets julfest med skinksmörgås, gröt, kaffe och tårta. Så trevligt! Hem och tänkte blogga. Datorn envisas med att inte göra som jag vill och därför ger jag nu upp efter denna minimala blogg. Stänger av min iPhone i kväll. Något jag inte brukar göra. Kanske jag får hjälp i morgon så skrivfältet kan få normal storlek. Nu är det pyttelitet så jag skriver på min iPhone. BSNV. Sov Gott! Bakade inga kakor i dag.😫😀👍🌠🎄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar