tisdag 1 oktober 2019

Tisdag 1 oktober 2019. Härlig rofylld dag!

Sedan jag var barn har jag haft bekymmer med luftombyten! Jag reser någonstans och det tar tre dagar innan jag åter är i balans med mig själv!

För två dagar sedan kom jag till Onsala. Inget har hänt sedan jag kom hit mer än att jag sovit och kollat lite på Nyhetssndningar!

I förra veckan hände det saker.  På fredagen kom Tobias och Carro och hämtade mig  Carro var suverän bilförare! I ösregn och skymning körde hon stadigt och uppmärksamt bilen! Jag är så imponerad av unga bilförares skicklighet! Jovisst de har bra syn . Något att vara tacksam för! Men omdömet ser jag kanske mer på och uppskattar!

Vi välkomnades till Tacobord hos Linn och Jesper i Växjö!. Elsemarie, Lasse och jag bodde på hotell Clarion och till frukost nästa dag samlades hela familjen där!

Eftermiddagskaffe hos Jespers föräldrar i Ingelsta  SÅ goda bullar och kakor! Precis som det brukar vara i Småland. 
På kvällen var vi alla tillsammans på restaurang Pinchos ! SÅ mycket god mat vi fick där!
Söndagen kom och vi måste skiljas åt. Nu gällde Örebro, Växjö, Göteborg , Ingelsta!

Egentligen ska man inte dröja så här länge med att berätta men jag har haft lite problem med datoranslutningen ! Hoppas på överseende  från mina bloggläsare!

Jag har nu fått hjälp med att få datorn att fungera  så( ja ska sanningen fram så är det väl så att Elsemarie har fått MEJ att fungera när hon lagt allt tillrätta för mej att skriva! I kväll har vi fått underbara stuvade makaroner, muskotkryddade  med Härrydakorv så god 

Nu  ska vi ha lite mys framför brasan med lite kaffe och Elsemaries stickning (Det är jag som ska få den fina koftan!!)



1 kommentar:

  1. Min berättelse är förmodligen typisk. Min man föll i en affär med en annan kvinna på jobbet och lämnade mig. Jag fick äktenskapsprogrammet casting-program av en andlig far, mentor och healer som heter Oduduwa. 2 dagar efter Lunch of Stave för mina räkning för att få tillbaka min man hem till mig, det var en överraskning att jag inte ens kan förklara hur det hela händer, det fungerar som löfte från BABa.
    Min make var väldigt hård till en början, men min man Anderson kom tillbaka hem för att be om ursäkt och be om min förlåtelse, idag är vi lyckligare än någonsin.
     Jag kunde inte ha gjort det utan hjälp av Baba Oduduwa. Jag skulle ha gett upp och trodde att eftersom min man såg någon annan, så sa han att vi var klara. Efter lunch av Love spell, ringde min man mig på mobiltelefon och han återvänder hemma en dag efter.
    Jag är tacksam för denna andliga äktenskapshealer som hjälpte mig. Jag rekommenderar honom för alla som har äktenskap eller förhållandekris idag, snabbt konsultera denna spirituella spellaggare för att återvända ex love.
    här är hans personliga e-postadress: (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com) WhatsApp endast: +79268011965

    Fountainville, PA

    SvaraRadera