måndag 22 april 2019

Måndag 22 april 2019. Annandag Påsk!

Planer för kvällens blogg var storslagna tills jag insåg att jag själv inte är i  kondition att överhuvudtaget syssla med skrivande av vad slag det vara må. Därför blir det som det blir.

Dagen började bra med fika i vardagsrummet vid halvsjutiden tillsammans med Filip.
Det är NU jag skulle fortsätta med att skriva om denna dag, som långt ifrån är slut för bloggläsare och andra ,men tyvärr är den ett avslutat kapitel för min del då min kondition ej tillåter några ytterligare ansträngningar denna innehållsrika dag. Samlar till morgondagen!

Sängen står där och ropar mitt namn och jag har borstat tänderna och är klar för natten.
Sov Gott mina kära vänner och familj. Om en halv timme tror jag mig sova för att förhoppningsvis i morgon bittida tacksam vakna till en ny dag efter en natts god vila! Jag vilar under Guds, den Högstes Beskydd, som alltid!  Det bästa som finns! Gud har varit med hela dagen och sviker inte när vi ska sova!!! "Herren är min herde, mig skall intet fattas." Plocka fram Bibeln och läs 23 psalmen ! Amen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar