måndag 15 april 2019

Måndag 15 april 2019. Notre-Dame brinner och hela Paris sörjer!

Jaa,den stora Katedralen, som byggdes på 1100-talet brinner och enligt TV nyss så kommer den att brinna ner.  Dagens stora nyhet.
I morgon åker jag bort för att fira påsk. Vid min ålder är det faktiskt bra att den möjligheten finns för man har nog med att överleva en dag i taget.  Visst märker man av åldersförändringarna och att då få chansen att åka bort några dagar och bli uppassad och få äta mat som man själv ej lagat är verkligen något man mår bra av. Jag tar paddan med mig så skriver jag lite på den.

Tog en promenad i dag då jag kände att benen hade stort behov därav!

Jag lägger mig nu och trotsar yrseln. I morgon hämtas jag till tåget av Tobias. Då kommer han upp och hämtar både väskan och mej och jag slipper att ensam ta mig ner till gatan.

Nu säger jag God Natt till er alla.  Han vakar över oss, var och en! I sin stora kärlek!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar