fredag 24 november 2017

Fredag 24 november 2017.

Vill bara tala om att datorn bråkar igen. Jag kommer inte ut på FB som vanligt. De pratar om nätfiske e.d.  och jag måste ha NYTT lösenord. Jag vet ej vad som hänt men tillräckligt krångligt för att jag ger upp för i dag i alla fall. Om ni nu, till äventyrs. kan läsa det här så vet ni att både FB och bloggen har tagit "TIME OUT" Hoppas få tillbaka mitt vanliga lösenord annars får jag lägga av. Jag vill inte belasta min gamla hjärna med mer att lägga på minnet.
Ha en bra dag! Nu går jag till ICA och handlar. Säg gärna om ni ser det jag nu skrivit!
Jag kanske kan blogga utan att skicka vidare genom FB. VET EJ!
"Något har hänt" säger FB . Hej då mina vänner! Jag går väl i ide ett tag och julpyntar i stället.

Blogga är roligt. Julpynta också!! Joodå GUD är god. "Prövningar vi möta få"
Jag sjunger som pappa gjorde:" Mästaren från Nasaret alltid, alltid NÅGON utväg vet!
Får gnola på den på väg till affären.  I dag ska Kerstin komma hem från sjukhuset så axeln får läka vidare på hemmaplan. Hon ringde i morse. Trött men nöjd att operationen gått bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar